Ние използваме бисквитки за да направят вашия опит по-добър. Да се съобрази с новата директива за електронните комуникации, ние трябва да поиска за вашето съгласие да установите бисквитки. Научете повече.
Често задавани въпроси
1. Как да намеря конкретен продукт в сайта?
Можете да търсите продукт директно в специалното поле за търсене или да прегледате категориите продукти директно от менюто.
2. Как да направя доставка на различен адрес от този зададен в клиентският профил?
Информацията, съответстваща на адреса за доставка, се въвежда, когато поръчката е направена. По-късно можете да редактирате и от раздела Моят профил -> Адрес за доставка.
3. Забравих паролата за профила си, а сега?
Ако не помните паролата на профила си, моля, използвайте опцията -> Забравена Парола?.
След като въведете имейл адреса в маркираното поле, ще получите връзка, за да възстановите паролата си.
4. Как да променя данните в профила си?
За да промените данните в клиентският си акаунт, моля, влезте в акаунта си и след това влезте в секцията -> Информация за Акаунт.
5. Трябва ли да регистрирам акаунт за да закупя?
Поръчка може да се направи както от регистриран клиентски акаунт така и от гост.
За да направите поръчка и да я получите не е нужно да се регистрирате!
6. Мога ли да редактирам поправена поръчка?
Ако искате да промените съществуваща поръчка, моля, свържете се с нас на телефон +359 878 367 870, или ни изпратете молбата си, писмено, на имейл адрес office@amex-lab.bg
7. Къде мога да намеря информация за предишни поръчки?
Може да видите историята на поръчките си като отидете на Моите поръчки, в секцията на Моят Акаунт.
8. Как мога да закупя продукт който не е наличен?
Може да поръчате всеки продукт от AMEX-lab. Ако продуктът не е наличен в момента, той ще бъде поръчан и доставен на Ваш адрес, веднага след като пристигне при нас.
9. Кога е доставена поръчката ми?
- За продукти на склад доставката се извършва до 3-4 дни.
- За продукти, които не са в нашия склад, можете да видите времето за доставка, преди да ги добавите в кошницата си. След поръчката те ще бъдат поръчани от доставчика и ще бъдат доставени веднага щом пристигнат в нашия склад.
10. Как мога да получа допълнителна информация, която не се намира на сайта.
В този случай, моля, свържете се с нас на телефон
359 2/920-06-63 или ни изпратете запитване на имейл адрес office@amex-lab.bg